Służymy fachowym doradztwem i pomożemy Ci odpowiednio dobrać produkty. 

Promocje
E 411 - Koncentrat do codziennego mycia sanitariatów 1 L
E 411 - Koncentrat do codziennego mycia sanitariatów 1 L

21,89 zł

Cena regularna: 29,11 zł

17,80 zł

Cena regularna: 23,67 zł

szt.
E 620 - Odświeżacz powietrza Zapach Jesieni 500 ml
E 620 - Odświeżacz powietrza Zapach Jesieni 500 ml

29,64 zł

Cena regularna: 39,54 zł

24,10 zł

Cena regularna: 32,15 zł

szt.
E 610 - Odświeżacz powietrza Zapach Lata 500 ml
E 610 - Odświeżacz powietrza Zapach Lata 500 ml

29,64 zł

Cena regularna: 39,54 zł

24,10 zł

Cena regularna: 32,15 zł

szt.
E 600 - Odświeżacz powietrza Zapach Wiosny 500 ml
E 600 - Odświeżacz powietrza Zapach Wiosny 500 ml

29,64 zł

Cena regularna: 39,54 zł

24,10 zł

Cena regularna: 32,15 zł

szt.
E 511 - Koncentrat do codziennego mycia powierzchni zmywalnych 1 L
E 511 - Koncentrat do codziennego mycia powierzchni zmywalnych 1 L

20,59 zł

Cena regularna: 27,47 zł

16,74 zł

Cena regularna: 22,33 zł

szt.
E 500 - Wielozadaniowy preparat do mycia szyb 500 ml
E 500 - Wielozadaniowy preparat do mycia szyb 500 ml

9,39 zł

Cena regularna: 12,48 zł

7,63 zł

Cena regularna: 10,15 zł

szt.
E 450 - Preparat do mycia i impregnacji kabin prysznicowych, sanitariatów 500 ml
E 450 - Preparat do mycia i impregnacji kabin prysznicowych, sanitariatów 500 ml

18,69 zł

Cena regularna: 24,86 zł

15,20 zł

Cena regularna: 20,21 zł

szt.
E 440 - Preparat do gruntownego usuwania pleśni i grzybów 500 ml
E 440 - Preparat do gruntownego usuwania pleśni i grzybów 500 ml

17,89 zł

Cena regularna: 23,83 zł

14,54 zł

Cena regularna: 19,37 zł

szt.
E 431 - Skoncentrowany preparat do gruntownego czyszczenia fug 1 L
E 431 - Skoncentrowany preparat do gruntownego czyszczenia fug 1 L

23,89 zł

Cena regularna: 31,83 zł

19,42 zł

Cena regularna: 25,88 zł

szt.
E 420 - Skoncentrowany żel do mycia i odkamieniania 750 ml
E 420 - Skoncentrowany żel do mycia i odkamieniania 750 ml

14,99 zł

Cena regularna: 19,78 zł

12,19 zł

Cena regularna: 16,08 zł

szt.
E 240 - Preparat do usuwania przypaleń 500 ml
E 240 - Preparat do usuwania przypaleń 500 ml

17,19 zł

Cena regularna: 22,76 zł

13,98 zł

Cena regularna: 18,50 zł

szt.
E 400 - Skoncentrowany żel do mycia i wybielania sanitariatów 750 ml
E 400 - Skoncentrowany żel do mycia i wybielania sanitariatów 750 ml

10,64 zł

Cena regularna: 14,24 zł

8,65 zł

Cena regularna: 11,58 zł

szt.
Produkt dnia
Uszczelka Krawędziowa S-583
Uszczelka Krawędziowa S-583

3,29 zł

2,67 zł

Uszczelka do okien S-1019 ROPLASTO
Uszczelka do okien S-1019 ROPLASTO

1,99 zł

1,62 zł

metr
Uszczelka do okien S-900 LB
Uszczelka do okien S-900 LB

1,79 zł

1,46 zł

metr
Uszczelka do okien S-1126 VEKA
Uszczelka do okien S-1126 VEKA

1,69 zł

1,37 zł

metr
E 240 - Preparat do usuwania przypaleń 500 ml
E 240 - Preparat do usuwania przypaleń 500 ml

17,19 zł

Cena regularna: 22,76 zł

13,98 zł

Cena regularna: 18,50 zł

szt.
ATAS PLAK VINET - Czyste Plastiki 750ml
ATAS PLAK VINET - Czyste Plastiki 750ml

13,79 zł

11,21 zł

szt.
PLAK Kokpit SUPERMAT Truskawka 750ml
PLAK Kokpit SUPERMAT Truskawka 750ml

21,99 zł

17,88 zł

szt.
PLAK Kokpit SUPERMAT Cytryna 750ml
PLAK Kokpit SUPERMAT Cytryna 750ml

21,99 zł

17,88 zł

szt.
PLAK DIMER Aktywna Piana 1kg
PLAK DIMER Aktywna Piana 1kg

26,99 zł

21,94 zł

szt.
PLAK DIMER Aktywna Piana 2kg
PLAK DIMER Aktywna Piana 2kg

49,19 zł

39,99 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

Regulamin 

 

 

1.Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy DRubber, dostępny pod adresem internetowym pl prowadzony jest przez NEOVENTO Sp. z o.o., wpisaną do KRS prowadzonej przez ministra właściwego ds. Gospodarki, nip 9372735613, KRS 903940.
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze sklepu i określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży z klientem na odległość za pośrednictwem sklepu.
  3. Definicje
  4. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze sprzedawcą umowę w ramach sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Sprzedawca – Podmiotem odpowiedzialnym za sprzedaż jest firma NEOVENTO Sp. z o.o., wpisaną do KRS prowadzonej przez ministra właściwego ds. Gospodarki, nip 9372735613, regon 
  6. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem sklepu.
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze sklepu.
  8. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez sprzedawcę pod adresem internetowym drubber.pl
  9. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  10. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu.
  11. Zamówienie – oświadczenie woli klienta składane za pomocą formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu lub produktów ze sprzedawcą.
  12. Konto– konto klienta w sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie.
  13. Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie, umożliwiający utworzenie konta.
  14. Formularz zamówienia– interaktywny formularz dostępny w sklepie umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  15. Koszyk – element oprogramowania sklepu, w którym widoczne są wybrane przez klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  16. Produkt – dostępna w sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą.
  17. Umowa sprzedaży– umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między klientem a sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego. Przez umowę sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

2.Kontakt ze sklepem

 

  1. Adres sprzedawcy: ul. Komorowicka 334/33, 43-300 Bielsko-Biała
  2. Adres e-mail sprzedawcy: biuro@drubber.pl

Klient może porozumiewać się ze sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.

 

 

3.Wymagania techniczne

       Do korzystania ze sklepu, w tym przeglądania asortymentu sklepu oraz składania zamówień na produkty, niezbędne są:

  1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci internet i przeglądarką internetową.
  2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. Włączona obsługa plików cookies,,
  4. Zainstalowany program flashplayer.

 

 

4.Informacje ogólne

 

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu sklepu nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień przez klienta na produkty znajdujące się w asortymencie sklepu możliwe jest albo po założeniu konta zgodnie z postanowieniami § 6 regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania konta.
  3. Ceny podane w sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek vat).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez klienta składa się cena za produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której klient jest informowany na stronach sklepu w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się umową sprzedaży.
  5. W przypadku umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  6. Gdy charakter przedmiotu umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w sklepie w opisie produktu.

 

 

5.Zakładanie konta w sklepie

 

  1. Aby założyć konto w sklepie, należy wypełnić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz adres e-mail
  2. Założenie konta w sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć konto poprzez wysłanie stosownego żądania do sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
  5. Klient ma dostęp oraz możliwość zmiany udostępnionych danych.
  6. Zasady składania zamówienia

W celu złożenia zamówienia należy:

  1. Zalogować się do sklepu (opcjonalnie);
  2. Wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji;
  4. Jeżeli wybrano możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji – wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy zamówienia,
  5. Kliknąć przycisk “zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  6. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

 

 

6.Oferowane metody dostawy oraz płatności

  Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego produktu:

  1. InPost paczkomaty
  2. InPost paczkomaty pobranie
  3. InPost Kurier
  4. InPost Kurier pobranie
  5. InPost Paczkomaty Paczka w Weekend
  6. InPost Paczkomaty Paczka w Weekend pobranie
  7. DPD Kurier
  8. DPD Kurier pobranie

  Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  1. Przelewu natychmiastowego, operatorem jest AutoPay
  2. Karty płatniczej
  3. Google Pay
  4. Blik
  5. Pobranie 
  6. Tradycyjny przelew

Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Mastercard Electronic
  • Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 Czas realizacji zamówienia

 W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

 

7.Wykonanie umowy sprzedaży

 

  1. Zawarcie umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez klienta zamówienia za pomocą formularza zamówienia w sklepie internetowym zgodnie z § 7 regulaminu.
  2. Po złożeniu zamówienia sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez sprzedawcę klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między klientem a sprzedawcą.

 

W przypadku wyboru przez klienta:

  1. Płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  2. Jeżeli klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, produkt zostanie wysłany przez sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez klienta podczas składania zamówienia:
  3. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  4. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, klient ma możliwość żądania dostarczenia produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  5. Początek biegu terminu dostawy produktu do klienta liczy się w następujący sposób:  w przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego sprzedawcy.
  6. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej zamawiającego.

 

8.Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia produktu konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od umowy, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej sprzedawcy – dane kontaktowe sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  7. W przypadku przesłania oświadczenia przez konsumenta drogą elektroniczną, sprzedawca niezwłocznie prześle konsumentowi na podany przez konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

9. Skutki odstąpienia od umowy:

 

  1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę.
  3. Zwrotu płatności sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Konsument powinien odesłać produkt na adres sprzedawcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli konsument odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, także koszty zwrotu produktu, jeśli ze względu na swój charakter produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  8. W przypadku gdy ze względu na charakter produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu produktu, będzie się znajdować w opisie produktu w sklepie.

10. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy:

 

  1. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  3. W które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  4. O świadczenie usług, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
  5. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, oraz posiadać orginalne metki.
  6. W którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
  7. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

 

 

 

11 .Reklamacja i gwarancja

 

  • Umową sprzedaży objęte są nowe produkty wolne od wad. Na stronach sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego produktu.
  • Zwroty i reklamacje prosimy wysłać na adres firmy:

NEOVENTO SP. Z O.O.

ul.Komorowicka 334/33 

 

Bielsko-Biała

43-300

  • Sprzedawca odpowiada na zasadzie rękojmi. Podstawa prawna: art. 558 § 1 oraz 560 Kodeksu cywilnego
  • W sytuacji wystąpienia wady, klient ma prawo do żądania: 
    - Wymiany na produkt wolny od wad
    - Naprawy Towaru
    - Obniżenia ceny
    - Odstąpienia od umowy

  • Okres obowiązywania rękojmi wynosi 2 lata. 
  • W przypadku wystąpienia wady zakupionego u sprzedawcy towaru klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  • Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez sprzedawcę na jednej z podstron sklepu.
  • Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. Zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane klienta składającego reklamację, oraz żądanie klienta w związku z wadą towaru.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie klienta uznał za uzasadnione.
  • Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres ul komorowicka 334/33, 43-330 Bielsko-Biała. W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w sklepie.

 

 

12.Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi urzędu ochrony konkurencji i konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.phphttp://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. O inspekcji handlowej (dz.u. Z 2014 r. Poz. 148 z późn. Zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy zawartej ze sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. O inspekcji handlowej (dz.u. Z 2014 r. Poz. 148 z późn. Zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja konsumentów, stowarzyszenie konsumentów polskich).

 

 

13.Dane osobowe w sklepie internetowym

 

  1. Administratorem danych osobowych klientów zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest sprzedawca.
  2. Dane osobowe klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji umowy sprzedaży, a jeżeli klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych klientów sklepu internetowego mogą być:
  4. W przypadku klienta, który korzysta w sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie administratora.
  5. W przypadku klienta, który korzysta w sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w sklepie internetowym.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

 

14.Postanowienia końcowe

 

  1. Umowy zawierane poprzez sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu. O każdej zmianie sprzedawca poinformuje klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej odr dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl